zondag 17 juli 2011

vintage

Ik hou van vintage.
Nee, dan bedoel ik niet alle oude meuk van je oma, of die rommel die je bij de goedzooi ziet,
nee, dan bedoel ik het 'nieuwe vintage'; vintage gecombineerd met de leukste accessoires en items'
Denk bijvoorbeeld aan de foto's met een vintage randje die je overal -maar dan ook overal- op tumblr ziet,
die ene jongen en dat meisje met de vintage-look,
de jaren 60 shorts, de blazertjes, de oversized shirts en sweaters, de ronde zonnebrillen à la olsen-twins, de twee-vinger-ringen,  kruisen voor om je nek of je vingers, allemaal soorten kleuren&maten armbandjes en de vette jeffrey campbell lita's - of zoals mijn moeder ze ook wel noemt; gepimpte gehandicapten schoenen  - die allemaal weer helemaal hot zijn.
En ik had het nog geeneens over de kleuren gehad;
nude, groen, blauw & roze, in alle soorten en maten - of in dit geval in alle soorten tinten - .
En dit alles, de kleuren en de kleding gecombineerd met accessoires en items die iedereen wel hebben-hebben-hebben wil, en die je look niet te old-fashioned maken.
Daarom zijn ook mijn musthaves voor summer of 11;
een knalroze of knalblauw blazertje, groene sweater/vest/trui, een paar killerheels, een short, veel ringen (2vingerring ook niet te vergeten), veel armbanden, nagellak in alle kleuren en tinten, een kruis-ketting en zo'n kort shirt/hempje geval.
gelukkig ga ik deze vakantie uitgebreid shoppen met mijn lieve vriendin K.  tijdens onze vakantie, en hoop dat ik mijn musthaves zal vinden in de winkelstraat - wat mij waarschijnlijk toch niet gaat lukken, maar het is het proberen waard - .
En vind ik toch niet alles wat ik nodig heb?
dan bestel ik gewoon even wat op deze te gekke -vintage- sites; 

http://www.topshop.com/
http://www.urbanoutfitters.co.uk/
http://www.cafemoda.nl/
http://www.welikefashion.com/index.php

- en ja, de amerikaanse sites verzenden naar nederland, je moet alleen nog wel even alles omrekenen naar euro's.  - 

Enjoy your vintage-fashioned summer' 
en veel shopplezier  

liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten