maandag 16 mei 2011

dream your dreams & follow your heart'

Ik ben Marieke, een gewone teengirl met dromen&passies zoals ieder ander heeft.
later hoop ik namelijk ik Amerika te wonen, mijn eigen faboulous kledingwinkel te hebben, ook wil ik bij mijn store een eigen tijdschrift, met eigen geschrevencolumns over alle do’s&don’ts voor je huid, haar&makeup, alle in’s&out’s over fashion en natuurlijk van alles over mijn kledinglijn.
De tijd die ik overheb van het werken in mijn kledingwinkel wil ik besteden aan mijn sociallife,
Saturday = girlsday (shoppen, terrasjespakken, gekdoen&fotosmaken)
en fridaynight = clubnight -ofcourse-
helemaal losgaan in een house&hiphopclub en battelen tot ik er bij neerval.
helaas kan ik nog even verder gaan dromen;
- Amerika is zeeer ver weg.
- Ik ontwerp soms wel kleding, maar om door te breken in amerika? Ik blijf ervan dromen, en als het niet gebeurt zal ik alsnog altijd voor mezelf, family&friends blijven ontwerpen. 
- Dansen is mijn passie, ik heb nooit op dansen gezeten maar opzich gaat het me wel goed af.
maar of ik ooit in een topclub moet battelen voor money?  Neee, ik blijf wel lekker dansen in mijn vrijetijd.
- En een eigen tijdschrift? ik weet niet of ik goed ben in columns schrijven, maar daarom ga ik ook doormiddelvan blogspot kijken of het me een beetje makkelijk afgaat.

Toch blijf ik hier lekker over dromen, en ik blijf mijn dromen nastreven.
Later woon ik gewoon in amerika, en heb ik mijn eigen tijdschrift&kledingwinkel.
I’m sure!



-  Dream your dreams & follow your heart'


XO'  marieke










Geen opmerkingen:

Een reactie posten