donderdag 19 mei 2011

Jumpsuit'

Jumpsuits, heeerlijk die broekpakken. ook erg fashionable.
Maar helaas zijn de meningen over deze fashionabele broekpakken verdeeld.
Zo hoorde ik laatst twee van mijn vriendinnen zeggen toen er iemand met een jumpsuit langsliep;

V;  wat vind jij nou van zo’n ding?
M; ach, ik weet niet. ik zag dat laatst ook in de h&m staan, en ik dacht zo van;
ooh wat een leuk hempje, bleek later dat het zon broekpak was.
V; jumpswiet ofzo toch? tja, ik vind het ook wel vaag enzo.

stiekem moest ik wel lachen, want ja, niet iedereen houd zoveel van mode, zo ook mijn vriendinnen V&M niet.
Zelf heb ik een playsuit, een kortere versie van een jumpsuit, gewoon van de h&m.
Ik combineer hem met een hoge short, of met een blazertje en een legging.
Je kan hem met vanalles stylen, zeer handig dus.
De jumpsuit is er in vele effen kleuren, het enige wat je nog hoeft te doen is de perfecte accessoires, killer heels & als het nodig is, andere kledingstukken erbij te zoeken.
Ook heb je deze lovely jumpsuits met vele printjes,
Van panterprint tot bloemetjes, van strepen&raredriehoeken hoeken tot strikjespatroon.
Maar ook van een capuchon tot openrug, van vele zakken, pailletten & knopen tot een jumpsuit zonder al die ‘tierelatijntjes’

Ja, de jumpsuit is er hoe je hem maar wenst, en je kan hem combineren op wat voor manier je ook maar wilt. Create met je jumpsuit je eigen stijl zoals nog niemand het ooit met die jumpsuit heeft gedaan.

uiteindelijk heb ik nog een tip;
ren – als je nog geen jumpsuit hebt en  als de winkels nog open zijn -  nu naar de winkel, en kies de perfecte jumpsuit uit.
Want wie noemt zich nou een fashionista, zonder jumpsuit?

lovee’



Geen opmerkingen:

Een reactie posten