dinsdag 17 mei 2011

regen'

Ik zit in de bus, en het regent.
gatver, wat een weer!
Je zal vast denken; echt zo’n zijkwijf zeker, die als het een beetje regent schreeuwt;

''Ohnee, mijn haar! het gaat straks sowieso pluizen! en mijn chaneltas, hij wordt helemaal nat! oh wat een hel! En ook mijn makeup gaat uitlopen, ik kan wel janken.''

en yep, you’re right. zo’n wijf ben ik inderdaad.
alleen laat dat laatste maar weg, en wissel de chaneltas in voor een gewone invito-tas.
Het was vandaag in dit koude Holland heel wat ander weer dan een week geleden,
- toen ik nog met een fashionable zonnebril op, playsuit aan en op mijn 11cm hoge sleehakken door de winkelstraat liep.-
helaas verdween dit dat mooie weer zeer snel,
en zitten we nu weer met regenbuien, ohyeah!
van dit weer krijg je het gewoon automatisch koud, hoe warm je je ook aankleed.
- nat en koud –
neee, doe mij maar een strandstoel op een strand met lekkere jongens in een warm land.
smoothie in mijn hand en naast mij een horde lekkere boys die mij mijn smoothie aanreiken en mij voorzien van alles wat ik wensen kan.  – zeer veel dus - 
jaja, wat een leven.
helaas wordt ik uit mijn droom geholpen, want de bus rijd ineens een stuk langzamer,
ik ben alweer op het busstation.
Brrr, het koude weer komt me tegemoet.
nu in een tempo als de TGV in Frankrijk naar huis fietsen, en thuis genieten van een mok warme chocomel, heerlijk!

XO’marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten